• Writer's pictureKempeleen Nuorisoseura

Tilojen käyttö 1.6.2020 alkaen

Koronapandemiaan liittyen aluehallintovirastojen määräysten mukaan alle 50 henkilön yleisötilaisuudet ja yleiset kokoukset ovat sallittuja 1.6.2020 alkaen.

Muistutamme että seurantalossa on viihtyisät ja ajanmukaiset tilat monenlaisille tapahtumille ja juhlille. Talossa vietetään häitä, ristiäisiä, syntymäpäiviä ja muita perhejuhlia. Arkipäivisin talo täyttyy harrastustoiminnasta. Tiloissa harrastetaan tanssia, verestetään kättentaitoja ja tehdään teatteria.

Tilamme ovat avarat ja väljät, ja kokoontuminen rajoitusten sallimissa puitteissa onnistuu turvavälit ja osallistujamäärät huomioiden.

Yhteydenotto käy helposti muun muassa etusivun alaosassa olevan yhteydenottopyynnön kautta. Vastaamme yhteydenottoihin pikaisesti.