• Writer's pictureKempeleen Nuorisoseura

Nuorisoseuraliike jo 140 vuotta

Kempeleen nuorisoseura ry kuuluu valtakunnalliseen Suomen nuorisoseurojen liittoon. Nuorisoseuraliike täyttää huikeat 140 vuotta tänä vuonna. Nuorisoseuraliike voi hyvin, siitä todistaa 600 aktiivista jäsenseuraa ympäri maata.

Kempeleen nuorisoseura ry täytti kunnioitettavat 125 vuotta vuonna 2019. Jos seuran toiminta kiinnostaa, tule ihmeessä mukaan. Jäsenenä saat mahdollisuuden kehittää Nuorisoseuran toimintaa ja palveluita ja osallistua myös yhteiseen, aktiivijäsenille suunnattuun viriketoimintaan.

Nuorisoseura tarjoaa viihtyisät puitteet monenlaisille tapahtumille. Nuorisoseurantalossa vietetään häitä, ristiäisiä, syntymäpäiviä ja muita perhejuhlia. Arkipäivisin talo täyttyy harrastustoiminnasta. Tiloissa harrastetaan tanssia, verestetään kättentaitoja ja tehdään teatteria. Tilavarauksissa ja jäsenasioissa ota yhteyttä sähköpostitse kempeleennuorisoseura@gmail.com tai puhelimitse numeroon 050 570 5610.